Sunday, February 20, 2011

BURLESQUE tha BOOM!!

BURLESQUE THE BEST!!

tadi aku tgk FILEM BURLESQUE and filem tu fantasticoo! dgn kemantapan vocal Christina Aguleira dan Cher mnjadikan citer ni hebat nak mampos! *enthusiastic giloo* HAHA.cerita ni mngisahkan khidupan Ali (xtina) yang asal dri kampung di Iowa.. pstu demi mncapai impian nye ntok jadi pnyanyi fofulerr die pun berhijrah ke LA..kat sane die melalui pelbagaii cabaran dan dugaan *pesal puitis noh ayat aku? -.-"* akhirnyee dgn nasihat dari org yg dsyngi die bejayoo :D tp yg penting korang harus tgk cter ni.. TERBAEKKKKK~ 




with besties gua, ayoy!

6 comments:

  1. kite dah buat dulu taw!!
    hahaha
    late lah,,
    kihkihkih

    ReplyDelete
  2. ;p jgn nk banggo plak kauu... haha

    ReplyDelete
  3. isk x aci u dah tgk!
    i nak tgk cite ni sangat2 okaaaaaaaaayyyy!
    huhu

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. serously cite ni best gile ouh

    n yang palong penting

    i dh nengok cite ni dlu sebelum kuar kt m'sia.haha

    best x??
    heee

    ReplyDelete

I wish i had one